باید فراموشت کنم...


درد و دل های یه دختر تنها....

آنقدر با تنهایی انس گرفتم که دیگر زبانش را می فهمم ! و فهمیدم… تنهایی هم می تواند عشق خوبی باشد به شرط اینکه درکش کنم!

باید فراموشت کنم ، چندیست تمرین می کنم

من می توانم می شود ، آرام تلقین می کنم

با عکس های دیگری تا صبح ، صحبت می کنم

با آن اتاق خویش را ، بیهوده تزئین می کنم

سخت است اما می شود ، در نقش یک عاقل روَم

نه شب دعایت می کنم ، نه صبح نفرین می کنم

حالم نه اصلا خوب نیست ، تا بعد بهتر می شوم

فکری برای این دل ِ تنهای غمگین می کنم

من می پذیرم رفته ای و برنمی گردی همین

خود را برای درک این ، صدبار تحسین می کنم

از جنب و جوش افتاده ام ، دیگر نمی گویم به خود

وقتی عروسی می کند ، آن می کنم ، این می کنم!

هرچه دعا کردم نشد ، شاید کسی آمین نگفت

حالا تقاضای دلی سرشار از آمین می کنم....



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت14:25---22 بهمن 1391
خیلی قشنگ بود و غم ناک بود بهت بازم سر میزنم موفق باشیپاسخ: مرسی خوشحال میشم بیای!

علی
ساعت18:02---19 بهمن 1391
سلام خوبین جملات قشنگی ولی دردناک متاسر شدم بازم بهت سر میزنم

بایپاسخ: سلام ممنون! خوشحال میشم بازم بیاین!


sadegh
ساعت17:29---12 بهمن 1391
کــودکــــ که بودم



بــاران زیاد مــی بارید



راز نــم نـــم بــاران های کــودکــی ام



آنگــاه برایم جــان گـــرفت ...



کــــه چــشمانــم چــتر همیشــه بــارانــی روزگــار شُــد ...
پاسخ: چه قشنگه....


mostafa
ساعت14:19---12 بهمن 1391
سلام دوست عزیز. بهت تبریک میگم چون واقعا وب جالب و زیبایی داری.خوشحال میشیم تو جمع ما هم باشی . ی جو خیلی صمیمی داریم تو چتروم فیس گپ از دوستان قدیمی. میتونید به ما ملحق شین.امیدوارم ببینمتون. بدرود
http://facegap.ir


farinaz
ساعت19:22---9 بهمن 1391
slm eghsham.webet khili nice.midustamet 1 alame.پاسخ:میسی عشقولی من. من بیشتر :-*

مسلم
ساعت16:37---6 بهمن 1391
سلام سوگل خانم


خوش اومدید به جمع وبلاگ دارها .


آره با جمله ای که بالای وبلاگت گذاشتی موافقم ...تنهایی هم برای خودش عشق خیلی خوبیه ...


اگه از دست کسی ناراحتی یا شکست داخل عشق خوردی یا کسی تو رو تنها گذاشته ناراحت نباش ...این روزا همه اینطوری شدنه و زمونه داره با همه بازی میکنه .به منم سر بزنید .اگه باتبادل لینک موافق بودید خبرم کنید پاسخ: ممنونم از نظرتون! بازم سر بزنید! با تبادل لینک هم چرا مخالف باشم!D:


niusha.b
ساعت16:30---6 بهمن 1391
واووووووووووووووو خدای من چه وبلاگ نایسی داری منم یه وبلاگ دارم به پای وبلاگ تو نمیرسه ولی خوشحال میشم یه سری بهش بزنی
پاسخ: چشم عزیزم! بازم بیا و نظر بده!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 6 بهمن 1386برچسب:,ساعت 16:11 توسط SoGoLi| |


Power By: LoxBlog.Com